lördag 30 januari 2010

morgon morgon

Lördag, hade tänkt att sova länge men blev väckt av mobilen som ringde , men det gör inte så mycket. Har lite att fixa med här hemma innan klockan blir 5 för då tänkte jag gå bort till Sara en sväng.

veckan som varit har jag varit så trött om kvällarna och har mest suttit framför datorn , därmed så har inget blivit gjort här hemma. SÅ idag ska jag ta en rejäl stor städning, och tvättning. Men ingen stress . skönt att ta det soft oxå.

gjorde ett besök hos Jenni igår. =) och som vanlig hann klockan bli typ 1 på natten innan det var dags att ta sig hem. Då var det kallt och mörkt och jag cyklade fort fort hem. Man vet aldrig vad det är för folk ute en fredag natt.

Jag trivs bra på arbetet, efter en föreläsning igår (det var stängningsdag) fick mitt arbegtslag många idéer hur vi ska förändra miljön. Sådant tycker jag är spännande . längtar att få sätta tänderna i detta på riktigt.

1 kommentar: