lördag 9 januari 2010

tradera- i love it haha

åhh älskar mitt nya tradera fynd.. en liten svartklänning med bar rygg.. så nu är jag sugen på fest ha ha... Men det blir inged sådant i helgen eftersom det är tid att vara med barna. Det är hur mysigt som helst det med.

Klockan har passerat 12 och Sara sitter fortfarande i nattlinnet, borde klä mig, ta ett morgon röj här hemma samt bädda sängarna. Men rumpen är som klistrad i soffan. Kidsen diskuterar vilka saker de ska ha med sig i badkaret, jag har satt en gräns på 5 saker av praktiska skäl. Men att välja verkar vara svårt. ha ha

igår var mamma, mia med familj och thore här och tog lite tårta, fördelsedag när man fyller 29 är inte så mycket att fira egentligen... men trevligt att träffas i alla fall.

nej nu ska jag allt resa mig ....

1 kommentar:

  1. Åhh jag vill se bild =) Jag vill också ha en ny klänning!!

    SvaraRadera