söndag 10 januari 2010

IMORGON

Lägenheten är så tom, barnen har åkt till sin pappa och kvar är jag och min lilla baby (datorn) . Är man någonsin ensam helt med datorn haha. Har övat och läst inför imorgon . Imorgon gäller det , oppeneringen på uppastsen, sista skoldagen. Känns skönt men samtidigt märkligt. Undrar vad jag kommer sakna? Kommer man glömma all stress och press och se allt genom rosa galsögon om ett par år.
Jag kommer sakna alla mysiga tjejer, våra luncher och pratstunder. Jag kommer sakna flexibiliteten man ändå har som student. Men livet går vidare och förändras hela tiden. Nu är det dags för pröva sin vingar , spännande och lite kusligt
Men nu väntar en varm dusch och sedan sängen. mår lite illa och jag hoppas innerligt att det är trötthet. magsjuka hade suttit fint du ...NOT.

1 kommentar:

  1. Usch då!! Hoppas du blir frisk pigg snart =)

    Absolut!! Imorgon hade jag tänkt mig spinning, hade tänkt mig medelpasset mellan 19-20.00 och även om du inte ha spinnat på länge så kommer du att klara det. Du kör i din takt om det blir för jobbigt. Men om det är så att du vill med imorgon på det så måste jag ringa och boka in dig på passet ihop med mig så här av dig under dagen isåfl =)
    Här har du schemat förresten om du inte har sätt det!
    http://cmsswe.bypolar.fi/web/8/webPage.html

    SvaraRadera