lördag 23 januari 2010

virus

Härligt nu är första förskyldningen här för iår. Jag misstänker starkt en liten guldklimp som nös ner hela mitt linne i torsdags vid ett blöjbyte som är smittaren. Men att man är dåsig hjälps inte. SKitungarna vaknade vid 7 tiden och var HUNGRIGA.... sedan var jag tvungen att ta tag i min lägenhet. Jag har haft en svacka av ledsamhet och när jag har det blir inget gjort... efter det blev det ju ett nytt jobb och det tröttar som attan haha. Men nu luktar det milt citrus både nedre och övre plan... Men har toaletterna kvar...

Efter det hade pojkarna beställt tacos och vi hjälptes åt alla tre att få maten klar. Barnen skar tomater, gurkor, svamp mm medan jag skött färsen. Det dukades med finglas (läs vinglas) och sedan åts det... men vi blev mätta alla tre alldeles för fort och det vart massor över, så tacos blir det antagligen imorgon oxå.

Mina duktiga kockar

Nu har jag slängt ut dem i snön och jag hörde en diskution om en krigslek?? (Isak vi leker krig ute!!) Jag ska kurera min huvud och ta en kopp kaffe. Sara skulle komma och hämta Isaks bilsäng. Victor ska få ta över den , den kommer nog blir great i hans nya rum. Ska gå bort o kika sedan, är nyfiken hur det blev med alla tapeter och allt.

1 kommentar: