måndag 11 januari 2010

snark

Är helt slut och orkar inget ting ikväll. Har mest suttit i soffan och hängt med datorn. Kunde inte somna igår och all kraft gick åt i skövde... Vi satt i ett rum som var så kallt , så kallt. Mina år kändes som is och jag satt med jacka på. Känner mig fortfarande frysen... Ska snart ta en varm dusch. Härligt!

Imorgon då gäller det, träningen ska sättas fart på. Längtar faktiskt, men kommer vara helt död. Min kondis lär vara på noll igen.

Har kikat på familjen annolunda (tv4 kl 20) Jag gillar familjen från älvedalen med 10 barn. Så cool inställning och attityd. Verkar verkligen härligt med många barn. Inte för att jag vill ha en 10 stycken, men det är mysigt med stor familj ändå. Det jag fnderar mest på under detta program är hur de har råd med så många barn..det är inte direkt billigt. Vad har en 10 barns familj i matkostnad lixom....

1 kommentar:

  1. Oj Sara, du ska bara veta vad trött du kommer att va sen haha =D

    SvaraRadera