fredag 22 januari 2010

utredning

Så när man tycker att man fått rutin på livet så lir det annat än det som var planerat. Nu är det egentligen i positiv mening men lite dåligt tajmat. Eric utredning kommer starta i feb och det kommer bli intensiv i en månad... vilket innebär mycket frånvaro från jobbet... som man bara hunnit arbeta på i en månad. Känns vell lite så där pinsamt faktiskt... Men samtidigt har vi väntat i över 1 år på detta så det är inte speciellt ruckbart.

Jag är orolig för följande

  • att alla knepiga tider i skövde (som tar 1 timme dit och hem...om jag åker bil) gör att mina kolleger och chef uppfattar mig som krånglig

  • vilker leder till att chanserna för forsatt grusas

  • orolig att Tony inte kan hänga med pga av sitt arbete så jag får gå igenom detta ensam. Det är jobbigt känslomässigt
  • över vad resultatet visar när det är över... min lilla pojke

2 kommentarer:

  1. Hoppas att uredningen blir bra. Vet att sånna kan ta lite tid tyvärr.... Kram!

    SvaraRadera
  2. naaaw, hoppas att det går bra och det löser sig ska du se och dom förstår om du bara berättar!!

    SvaraRadera