onsdag 20 januari 2010

trötta och virriga sara

Det blev hela 2 timmar sovit i natt, vilket leder till att Sara blir om möjligt ännu mer tanksprid och tänka klart finns inte...

Men efter en dag på arbetet kom mamma och hämtade upp mig kl 13. hämtade lillen som vart dunder trött. När son nr 2 kom hem hade han ont i huvudet och jag började genast oroa mig för sjukdomar... Men insåg sedan när Isak sa att han har ont i armen ,att det måste vara naturligtvis vara sprutan de tog igår som gav dem dessa symom.

Sedan for jag och mor och handlade till söndagen, men innan blev det ett stopp på öb & hemkompaniet. Barnen ska på friluftsdag imorgon och behöver ha något varmt med sig och dricka (choklad så klart) och nya termosar vore att föredra. hur gott är det med bismak från kaffe??

Mamma stannade sedan hela kvällen ..så mysigt. Min älskade mamma (hi hi) . Vi kika på tv. det okända och sedan andra avenyn.

Nu ska jag snart försöka få sömn, mamma hade med sig lite insomningstabbletter utifall jag får problem. Det är svårt att göra ett bra jobb när jag sammanlagt typ sovit 7-8 timmar denna veckan. Och jag vill göra bra ifrån mig.

pojkarna sover sedan länge, Isak fick lägga sig lite tidigare ikväll pga att han var trött och yr antar jag. Han såg inte pigg ut i alla fall. Saknar dem på ett konstigt sätt när de sover. På lördag är det vår dag, vi tre. man kankse skulle hitta på något? eller bara vara hemma, käka tacos, spela spel, och läsa massor med sagor?

1 kommentar:

  1. men sara lilla, det där låter inte så bra du...hoppas att du kan sova bättre nu!!

    SvaraRadera